Dienstag, 6. Mai 2008

Mein Shop - my shop


Nachdem ich festgestellt habe, daß ich unheimlich gerne rumexperimentiere, und meine Freundinnen immer gleich rufen : darf ich das haben, habe ich mich entschlossen, einen Shop aufzumachen, mit den genähten Kleinigkeiten, auf die meine Freundinnen so scharf sind.

In diesem Fall ist es eine Premiere, das sind die ersten 3 Kosmetik Täschchen , das Mittlere ist eine Besonderheit, es ist eine Kosmetik-Maus, der Zipper ist die Nase.

------------------------------------------------------------------------------------------------

After I have seen, that I like to try new sewing techniques. My friends are always saying : Would you give me that?. So I have decided to make a shop with the sewn little things, my friends like so much.

In this time it is the first thing I will offer in my shop: this are 3 little bags for make-up. The one in the middle is something special: it is a make-up mouse. The zipper is the nose.

Kommentare:

stitching kath hat gesagt…

they are wonderful Marion. are you going to be selling the little folding stitching bags that you have made? if so i would love to buy one from you to keep my stitching tidy in the motorhome.

love kath

Pippilotta hat gesagt…

Hello Kath,

I am at the beginning, and I had this also in my mind, but I want to make more of this after my vacations next week.

love

Marion