Dienstag, 24. Juni 2008

Henrik plant - Henrik plans

Heute morgen sagte mein lieber Sohn zu mir:

"Mama, wenn Du noch mal heiratest, kaufe ich Dir eine riesig große superleckere Torte, und ein weißes Kleid, und tolle Schuhe."

Ich antwortete:

"Ich habe aber schon einen Mann. Was mache ich nun?"

Henrik:

"Dann hast Du Pech gehabt!"

------------------------------------------------------------------------------------------------

My dear son Henrik said this morning to me:

"At your next wedding, I will buy you a very super big, and wonderful wedding cake, and a wonderful weddingdress and shoes."

My answer:

"I have a husband. What am I doing now?"

Henrik:

"Then, tough luck!"

1 Kommentar:

debby hat gesagt…

Thanks for your comment on my quilt blog. The mosaic border is actually printed fabric. It doesn't get much easier than that!