Freitag, 8. August 2008

Ohne Internet - Without internet

Durch den Wechsel von einem Anbieter zum anderen, werde ich wohl für einige Tage außer Gefecht gesetzt sein.

Man sagte mir, ab dem 12. ist der Port frei, und ab da dann 6 Arbeitstage.

Hoffendlich klappt alles so wie erwartet, dann kann ich bald wieder online sein.

Außerdem habe ich einen Auftrag für einen Hundequilt bekommen, an dem ich ja dann in der Internetlosen Zeit arbeiten kann.....

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Caused by the change from one internet provider to another, I will be cut of from the net for several days.

I have been told, when the port is free, it takes 6 working days, and the port will be free at the 12. 08.

Hopefully that it will work just as it must, I am soon online again.

By the way I have an order. I have to make a dog quilt for a very nice person in beige and brown. So I have something to do while I am cut off from the web....

1 Kommentar:

debby hat gesagt…

hope to see you back soon!