Sonntag, 30. November 2008

1. Advent


Ich wünsche Euch allen einen schönen 1. Advent. Nun ist es soweit, jetzt kommt Weihnachten mit großen Schritten, und irgendwie bin ich so in meinem Projekt drin, daß ich - die normalerweise gleich am Montag vor dem 1. Advent alle Weihnachtsdeko die ich habe vorhole und überall in der
Wohnung verteile - dieses Jahr etwas hinterher hinke. Aber ich habe ja noch etwas Zeit bis Weihnachten. Immerhin steht für dieses Jahr - nach Tipps von den Kids - die Farbe der Weihnachtsbaumkugeln fest: weiß, blau, rot. ( Ich habe nämlich zur Auswahl: rot-orange-gold, oder blau-silber) Mal was anderes. Aber es wird genial aussehen.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

A very nice 1. advent is my wish for you all. Now Christmas comes with very big steps towards us. And this year, I am a bit behind, I am so busy with my project for the course, that I haven't decorated the appartment by now. Normally I am so quick with putting out all the Christmas stuff I have, to decorate it Monday before the 1. Advent, but this year, I will make it a bit slowlier. But, this years color of Christmas tree baubles is chosen , with a little help from my kids: white, blue, red. ( I have a baubles in gold-red-orange, or silver-blue.) So this year a bit different, but it will look great.

1 Kommentar:

Julie hat gesagt…

I am behind in decorating too. I still have some Thanksgiving decorations out and only my Christmas quilt hung. I plan to get going on it today.