Samstag, 29. November 2008

Calling America

Ich habe hier sehr viel zu tun, das geht von Kuchen und Torte backen, bis Sofa von Katzenhaaren befreien, mit den Kleinen spazieren zu gehen, während die Große Nachhilfe in Mathe bekommt, denn morgen kommt die Verwandtschaft, Ronjas Geburtstag nachfeiern ( der Montag war).

Aber ich sticke mit der Maschine in jeder Schaffenspause ein paar patches, so daß ich guter Dinge bin, bald ein Bild von dem Top zu zeigen. Die Füllung habe ich grade bestellt, weil ich einen Gutschein bekommen habe, und so ist es billiger.

-----------------------------------------------------------------------------------------

I am very busy at this moment, it is from baking cakes till getting Lucky's white hair from the blue sofa, take a walk with the little ones, to make the room quiet for the math extra lessons for the elder one. Because tomorrow will the in laws celebrate Ronjas birthday ( which was Monday).

But in each break, that I make, I stitch some patches, so that I am good mood, that I can show soon a picture from the top. I have ordered the batting just a few minutes ago, because I got a bonus, so it is cheaper.

1 Kommentar:

Julie hat gesagt…

I am anxious to see the finished product.