Sonntag, 22. Februar 2009

Ich bin krank - I am ill

Meine Kinder haben es geschafft, ich habe mich angesteckt, im Moment mache ich die Taschentuch industrie steinreicht, und ich fühle mich matschig.

Und die Karnevalssaison ist damit gelaufen. Am Dienstag ist Umzug, Ronja hat nach wie vor 39 Fieber ( heute den 4. Tag ) und kommt ähnlich daher wie ich.

Ich werde definitiv nicht zum Umzug gehen!

-------------------------------------------------------------------------------------------

My kids have given me the flu, and now I am ill. At the moment I make the tissue industry stonerich, and I feel totally tired.

The Carnival this year is "over" for us. Tuesday is procession, and Ronja has 39° fever (102,2°F) and feels as awful as I am.

I will definatly not go to see the procession!

Kommentare:

Julie hat gesagt…

Sorry. It just had to happen at Carnival time, didn't it?

Dr. Quiltmom hat gesagt…

I am sorry you are feeling bad. Spring is just around the corner. I have read 2.5 of the twilight series. Too busy to get back to it. Have you read the Outlander series by Diana Gabaldon? That one is my absolute favorite.

Pippilotta hat gesagt…

@ Julie: it hadn't find a better time, but I am collecting pictures from the newspapers for you.... For the kids it is the best time, because we have just at the moment school break till 2.3. so they don't miss too much.

@ Tamara: Do you love Jamie as much as my friends and I do? I love the characters, it is very interesting, how Claire heals the illnesses at that time without antibiotics.

Do you really mean spring is just around the corner? The only thing I see is snow and I feel like Bill Murray in Groundhog day. each morning you have to put a lot of the white thing away from the ways. I only dream of spring, sunshine, birds singing, longer days, and colors, lots of colors. We have just white and light grey.....

Marion

Lana_Phönixfeder hat gesagt…

Dann laß dich mal feste Drücken du armes Krankes.
Mach´s dir daheim gemütlich.

Ist doch auch nicht so schlecht, oder?
Vielleicht bekurt dich ja dein Mann ordentlich, sonst müssen wir ja immer alles machen, gel!?

Liebe Grüße Myri

Sabine R hat gesagt…

Ihr Armen!!! Ich wünsche Euch von hier aus (bei uns geht's erkältungstechnisch langsam wieder aufwärts, aber Karneval ist auch erledigt, gucken wir uns im Fernsehen an...) gute Besserung!!! Auf dass Ihr schnell wieder auf die Beine kommt!!!
LG Sabine
PS - ach so, lass ja die Finger von MEINEM Jamie *ggg*

Ich bin ein Fünfzigerjahremädel. hat gesagt…

Ich wünsche dir und all deinen Kranken gute Besserung! Manchmal bekommt man Läuse und Flöhe zusammen,heißt es...Ich hoffe ihr seid bald wieder oben auf!LG,Ulla