Sonntag, 31. Mai 2009

Was ich gemacht habe in der Zwischenzeit - What I have done the last time


Ich habe den Double Delight Mystery fertig gemacht er ist "kleine" 2,40 x 2,60 groß und passte kaum durch die Nähmaschine.

Versteht Ihr jetzt warum "Northern Lights" ( Polarlicht) ??

Polarlicht ist auch in türkis und hellblau, rosa und so weiter am schwarzen Himmel zu sehen.


I have finished the Double Delight Mystery Quilt. He is so huge, that I had trouble to feed it throught the machine.

Can you now understand why I named it "Northern Lights"??

I have seen pictures from the polarlight and it was on a dark sky with turquise and light blue and pink colors.

Kommentare:

Dr. Quiltmom hat gesagt…

Wow, Your Northern Light Quilt is beautiful. Aren't you so happy with it? What are you going to do with it?

Julie hat gesagt…

Wow, Marion. It is beautiful!!

Pippilotta hat gesagt…

Tamara,

I am very happy with it, but I had learned at which size my machine is never able to sew it, because of the distance from the needle and the machine is too small.

I have sewn myself a bedquilt, which is big enough for our 2 x 2 m bed. The quilt looks wonderful on it.

Marion

kloeppli hat gesagt…

Ich bin begeistert!
Wo nimmst Du die Energie her??

Marion

Pippilotta hat gesagt…

Marion,

das frage ich mich auch manchmal, aber vielleicht sollte ich mehr schlafen und weniger nähen.

;-))

Marion

Joy 's Welt hat gesagt…

Wow ,was für ein hammermäßiges Teil.Was kommt als nächstes ? Gibt es noch `ne Steigerung??