Dienstag, 8. September 2009

John Deere Quilt


Diesen Quilt hatte ich meinem Vater zu Weihnachten geschenkt, aber in meiner Freude, ihn pünktlich fertig zu haben, nie richtig fotographiert.

Also hier kommen die Bilder. An den Stoff zu kommen war nicht so einfach, den habe ich über ebay Amerika ersteigert. Hier bekommt man den leider nicht, ich habe sogar schon den John Deere Händler gefragt, der hat mich mit riesig großen Augen angeschaut, und gemeint, wenn es im Fanshop nicht wäre, gäb es das nicht.


I have made this Quilt for my dad at Christmas last year, and over my joy to have it finished in time, I haven't made a picture.

So now here are the pictures from the John Deere Quilt. The fabric was very difficult to get. Because here in Germany we haven't this fabric. I have won it on auctions on ebay America. I went to the John Deere Seller here, and asked him for the fabric, and he looked at me with big eyes and told me , if I can find it in the fanshop, he can order it for me, if not, he can't do anything for me.


Keine Kommentare: