Donnerstag, 31. Dezember 2009

Silvester - New Years Eve

Noch 8 Stunden und 6 Minuten und dann ist dieses Jahr zu Ende. Im Frühjahr dachte ich , genial, das ist mein Jahr, es läuft einfach rund. In den Sommerferien zweifelte ich etwas daran, und geendet hat das Jahr einfach nur sehr sehr traurig.

Ich wünsche mir von 2010, daß ich mich wieder "normal" fühle, und nicht mehr so traurig und müde. Einfach nur gut.

Und es soll viel Glück und Freude bringen für meine Familie und mich, und alle meine Verwandten und Freunde überall auf der Welt.

Auf daß 2010 ein wunderschönes Jahr wird!

Vielen Dank dafür, daß Ihr mich begleitet habt dieses Jahr, und Danke, daß ich gute Freunde finden durfte.

------------------------------------------------

Only 8hours, and 6 minutes, and this year is ending. In spring I thought, this is my year, everything was so easy, in Summer break, I had sorrows, if it was really so easy. And the last months of the year ended so sad.

My wish for myself in 2010 is, that I only want to feel "normal" again, not even so sad and tired. Just good.

I wish very much Luck and Joy for my family , myself, my relatives and all of my friends all over the world.

May 2010 will be a wonderful year.

I want to thank you to follow me on my blog this year. And I also want to thank for finding good friends.

Kommentare:

Julie hat gesagt…

Marion,
I too hope for a great 2010. I hope you feel "normal" and even better. Hugs,
Julie

Dr. Quiltmom hat gesagt…

Happy new year Marion, I wish those things for you also. Many Blessing for you and your family.