Samstag, 2. Januar 2010

Grippe - Flu

Vor ein paar Tagen hatte ich am Morgen eine "tolle" Überaschung. Ich wachte auf mit starkem Husten, und bekam dann postwendend Fieber.

Tags drauf erwischte es Inga, und wir waren beim Arzt, und es hieß einen Grippalen Infekt, aber so heftig hatte ich noch nie einen.

Das Fieber ist weg, aber meine Kräfte sind noch nicht ganz zurück. Meine Muskeln fühlen sich an wie Wackelpudding. Darum werde ich es am besten langsam angehen lassen.....

--------------------------

A few days ago, I had a "nice" surprise in the morning: I woke up with a very bad cough and had soon later fever.

The day after Inga has the same symptoms. So we went to the doctor. It's the flu.

The fever is thank god gone, but my power hasn't returned now. My muscles feel like they are from jelly. I think I will take a bit slowlier the next time.....

Kommentare:

Dr. Quiltmom hat gesagt…

Slow and Chicken Soup.

Pat hat gesagt…

I hope you feel better soon. I have had a bad cold and cough for several weeks. I had to get a strong cough medicine from the doctor. I hope I feel better soon, too. Thank you for visiting my blog!

bianca hat gesagt…

Ich wünsche Dir ein frohes neues Jahr und vor allem gute Besserung.
Bianca

Bianca's Cross Stitch Oasis hat gesagt…

Get well soon <3