Mittwoch, 6. Januar 2010

No sew block Swap


Ich werde dieses Jahr neue Wege gehen, und einer führt mich zu einem

No sew block Swap.

Ich wollte schon immer mal den einen oder anderen Block tauschen, um einen superbunten Quilt zu machen.
Kathleen organisiert das und ich durfte aus den vielen verschieden Blöcken einen aussuchen, ich schneide es 9 x zu, mache 8 Beutelchen für die anderen Mitspieler, sende die an Kathleen und bekomme 8 Beutelchen wieder.

So hat dann jeder 9 verschiedene Blöcke in den Farben rot-weiß-blau.

-------------------------------------------------------------------------

This year I go new ways:

I'll take part on a

No sew block swap

I have dreamt of swapping blocks with other quilters, to make a very different quilt, so that is my chance.

Kathleen is organizing it, and I had to chose one 12" block from all of this wonderful blocks, then I have to cut 9 blocks, make 8 bags with each 1 block in it, send it to Kathleen, and she sends me 8 different blocks from the other players back.

So each one will have 9 blocks in red-white and blue.


Kommentare:

Bianca's Cross Stitch Oasis hat gesagt…

Viel Spass! Ich freu mich darauf die Bilder vom fertigen Werk zu sehen.

Pat hat gesagt…

I'm in that swap, too......wonder if you are in MY red, white, and blue group? I'm in Group # 2. I showed my block on my blog today.

Marj hat gesagt…

I'm in the swap with you. It will be fun to see how all the blocks go together.