Sonntag, 14. März 2010

No sew block Swap


Kathleen hatte mir den No sew block swap geschickt, und der Umschlag war offen und leer. Das war die bisher übelste Erfahrung, die ich machen mußte.

Ich habe es bei der Post reklamiert, sie werden die Beutelchen suchen, aber sie geben dem kaum eine Chance, dass es wirklich gefunden wird.

Danach mailte ich Kathleen an, die auch eine Suche bei der Amerikansischen Post starten sollte. Sie ist so ein lieber Mensch, sie schickte mir ihre Beutelchen mit Blocks aus der ersten Gruppe und nicht nur das, auch noch einige Überraschungen dazu.

Vielen lieben Dank, Kathleen. Ich werde mir für Dich auch eine Überraschung ausdenken.
-----------------------------------------------

Kathleen had send me the no sew block swap and the envelop came, and it was open and empty. That was a totally frustrating moment for me. I called the Deutsche Post and told them the swap bags are lost. They will search it, but they give them a chance around zero, to find it.

Then I had to mail Kathleen, that she has to do the same with the american post.

She is such a wonderful lady, she has send me her bags from the other group and so many nice surprises.

Thank you so much. I will make you a surprise, too.


-----------------------------------------------------

Kommentare:

Pat hat gesagt…

Oh...that is terrible that the bag was opened and the baggies were taken. Kathleen was very nice to send you a new packet and I'm glad that one arrived safely.

Pippilotta hat gesagt…

Hello Pat,

I haven't had that experience before, I was torn between screaming and crying.

Yes, Kathleen is an angel.

I am also glad, that this one arrived save here.

Love,

Marion