Sonntag, 4. November 2012

Oh Gott - o my god

Grade habe ich festgestellt, es sind noch 49 Tage bis Weihnachten, und ich habe noch keine Ideen für den diesjährigen Adventskalender.

Nunja, stimmt auch  nicht ganz, ein paar schon. Ich glaube für ein paar Tage fällt mir was ein. Lasst Euch überraschen.

Aber es wird glaub ich Zeit eine To do liste zu schreiben, was ich noch alles zu machen habe, welche Geschenke ich machen möchte, usw.

------------------------------------------

I realized, that are only 49 days till christmas eve. Here in Germany Christmas eve is the day we have the gift giving in the evening. So for all others who celebrate at the 25th December, they have 50 days for gift making and preparing.

I have a few ideas for my blog adventscalendar. Let's stay curious. 

Now it is time to write a To do list for my presents and decoration and so on.

------------------------ Marion -----------------------------

Keine Kommentare: